
Reviews

Vhasu
6 months ago
4.5
Varmasti parhaita pastry stouteja, joita olen juonut. Raikas mango, hienoa!

Sven S
9 months ago

4.2
Ise ronis purgist välja! Ju tal oli seal kitsas! :)
Conoseur
@ Gambrinus Õllepood Nr. 1, Tartu1 year ago

3.9
Vattua ha mangoa + normi kahvit ja suklaat, yllättää virkistävyydellään
Raul R
1 year ago
2.0
Slope
1 year ago
3.9

Göbbelsberg
1 year ago
3.6

Virpi E
1 year ago
3.5
Samih
@ Vaat Brewery & Taproom1 year ago

4.2
Mustaa, vadelmaista, hieman salmiakkia, mangoa ja tummaa suklaata.

Indrek K
@ Home2 years ago
4.0

Tanja
@ Anderson's Craft Beer2 years ago

2.0
Läpikuultavan mustan ruskeaa, kevyellä ruskealla vaahdolla. Runsaasti vadelmaa, hennosti mangoa ja savua, makea stout. Turhan erikoinen omaan makuun.