3 ratings
Julöl
5.6% Pale Lager
Öresunds Ångbryggeri (Sweden)
Reviews
John B
6 months ago
3.3
Trevlig lager som julöl
Fahlsten
2 years ago
2.9
Det är ingen dålig öl, men brottsligt att kalla för julöl. Varken ser ut eller smakar som en.
Roywenk
2 years ago
3.5
Helt OK, men inte så julig…