
Reviews
Lapapa
4 months ago
3.7

STNO
4 months ago

4.1

Skrietlili
5 months ago

3.8
Helt ok. Hade önskat mer doft och smak.

Feliciatrex
5 months ago

3.4

T. Holm
@ Holms hus.5 months ago
4.1

Markku
6 months ago
4.2

Robert G
6 months ago

3.1
Etelämäki O
@ Olutravintola Konttori6 months ago
3.6
MSieppi
@ Systembolaget E-service / Online1 year ago

3.3
Sitruksinen, karamellia, kukkainen ja katkeroinen.

Hasse67
@ Hasses Ölkällare1 year ago

4.0