
Reviews

Sebulba
3 months ago
3.3

Marcin K
1 year ago
2.9

Tero M
@ Zinc Craftbar1 year ago

3.7
Helposti nautittava ipa. Missä ei tuu läpi oikein muuta ku katkerot ja kevyt hedelmöinti.
LajinHelppous
1 year ago
3.0

Arnaud
@ ABinBrew1 year ago

4.1

Jampe
1 year ago
3.8

Svimbanen
@ Funky Shop2 years ago

4.3