
Reviews

Anneli P
2 years ago
2.7

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal2 years ago

2.9
Kovat tekijät tällä 0,5% oluella.
Collab Deya, Left handed giant ja Verdant.
Maku onkin aika sitruksinen ja erittäin raikas. Hyviä juttuja löytyy.
Laadukkaan oloinen, ei mitään virhemakuja, yms.
Valitettavasti tämä on todella vetinen, jopa holittomaksi.