
Tässä tummassa oluessa on miellyttäviä suklaan sekä lakritsin vivahteita ja silkinpehmeä runko. Yksi harvoista tummista oluista, joka on taatusti helppo juoda kaikkina vuodenaikoina.
Reviews

Stefmeister83
@ K-Citymarket Kupittaa Turku5 days ago

3.0

Petri N
@ Panimomestari Oluthuone15 days ago

3.5
Tuoksu
* Paahdettua mallasta
* Kahvia
* Tummaa suklaata
* Kevyt karamellisuus
Maku
* Pehmeä ja helposti juotava oatmeal porter.
* Kaura tuo suutuntumaan kermaisuutta.
* Paahteinen kahvi ja tumma suklaa ovat pääroolissa.
* Katkeruus pysyy maltillisena eikä peitä maltaisuutta.
* Jälkimaussa hieman lakritsia ja paahteisuutta.
Jalmari64
1 month ago
3.6
NemoTirhi
@ Prisma Koivistonkylä Tampere2 months ago
3.9
MikPi
2 months ago
4.5
Velho5
@ K-Citymarket Jumalniemi Kotka2 months ago

3.3
Hieman paahteinen, suklainen ja kahvinen.
Lakritsinen maku tulee maussa enemmän esille.
Ihan perus portteria pehmeällä otteella.

Kai P
@ K-Citymarket Ylöjärvi2 months ago
3.8
Kuohuu vimmatusti, mutta isokuplaisesti, joten asettuu nopsaan. Kaura antaa kivaa makeutta paahteiselle ja snadin kitkerälle suklaan, kaakaon ja lakun yhdistelmälle. Tarpeeksi voltteja, ei vetistele tai käy tukkoiseksi. Makukylläisyydestään huolimatta raikas ja maistuu myös suklaajätskin kanssa! Kerrassaan hyvä olut.
Helena P
3 months ago
3.5

Hessu
@ K-Citymarket Ravattula3 months ago
3.8
Arttu T
4 months ago

3.5
.