
Reviews

Fabrice H
8 months ago

4.0
Belle Double IPA. On est sur le coté houblon pas trop florale. Un peu malté mais léger mais le houblon est bien plus présent. Agréable en bouche.

Andy
@ Systembolaget E-service / Online2 years ago

4.0
Gillar den påtagliga beskan.

Falconslukaren
2 years ago
3.5
JesperS
2 years ago
4.0
Mmm, mycket fin n!

Robert G
2 years ago

2.8

Risfis
@ Systembolaget Ölstudion Göteborg2 years ago

3.5
God första öl. Trevligt och ingen annan här inne har inte druckit den än. Mäktigt sånt?