Kaiju 10.0%, Brasserie du Bas-Canada, Canada
10 ratings
3.9
Kaiju
10.0% New England Triple IPA
Triple IPA aux houblons Citra, Nectaron, Riwaka, Galaxy & Strata

Reviews

Post author: Jorgeboy
Jorgeboy
5 months ago
4.2

Post author: Ossi
Ossi
5 months ago
4.1
Tuoksussa kypsää hedelmää, sitrusta. Kypsä hedelmä voittoinen kokonaisuus, pieni sitrus nousee lämmetessä. Lopetus makeahko kypsä kivi hedelmä. Kannattaa antaa lämmetä, kylmänä prosentit hieman näkyvillä jälkimaussa

Post author: WilleW
WilleW
@ Hoptimaal
5 months ago
Kaiju, Canada
4.2
Tripla-IPAa Kanadasta. Kaatuu lasiin nätisti samean keltaisena hyvin hennolla vaahdolla. Suutuntuma on suht täyteläinen, pienikuplainen, ryhdikäs, humalamehuisa ja hennon rasvainen. Runko tanakka medium plus. Kompleksinen makupaletti; on trooppista NZ-tykittelyä passionhedelmä ja sitrus etunenässä ja Galaxyn & Stratan dänkki sekä mansikka höystää soppaa. 5 humalaa on saatu suht hyvään tasapainoon. ABV täysin piilossa maun puolelta. Jälkimaku on trooppisen hedelmäinen ja katkeroinen. Oikein hyvä näin mutta less is more.

Post author: Gustavo
Gustavo
@ Vivalabirra
5 months ago
Kaiju, Canada
4.5

Post author: Jocceri
Jocceri
7 months ago
Kaiju, Canada
4.4
TIPA Kanadasta kovalla humalakattauksella 💪 Raikas prosentteihin nähden 👍 Oikein maukas muutenkin 😋

Post author: Miksu L
Miksu L
@ Beer Temple
1 year ago
3.5

Post author: Jussips
Jussips
@ Hoptimaal
1 year ago
Kaiju, Canada
4.5
Tukeva runko, vahva, terävä humala.

Post author: Tuomas S
Tuomas S
@ Oluthuone Haka
1 year ago
Kaiju, Canada
4.1
Kypsän hedelmäistä makeutta. Väri vähän tumma. Tosi kiva.

Post author: RM
RM
@ Hoptimaal
2 years ago
4.6

Post author: orson
orson
@ Hoptimaal
2 years ago
Kaiju, Canada
4.5
Kovaa NZ - hops tykittelyä, mutta samaan aikaan Galaxy tuo myös täysin eri tyylisiä makuja tähän. Tykkään tästä ja lisäksi oikein kiva runkokin.