
Triple IPA aux houblons Citra, Nectaron, Riwaka, Galaxy & Strata
Reviews
Jorgeboy
5 months ago
4.2
Ossi
5 months ago
4.1
Tuoksussa kypsää hedelmää, sitrusta.
Kypsä hedelmä voittoinen kokonaisuus, pieni sitrus nousee lämmetessä. Lopetus makeahko kypsä kivi hedelmä.
Kannattaa antaa lämmetä, kylmänä prosentit hieman näkyvillä jälkimaussa

WilleW
@ Hoptimaal5 months ago

4.2
Tripla-IPAa Kanadasta. Kaatuu lasiin nätisti samean keltaisena hyvin hennolla vaahdolla. Suutuntuma on suht täyteläinen, pienikuplainen, ryhdikäs, humalamehuisa ja hennon rasvainen. Runko tanakka medium plus. Kompleksinen makupaletti; on trooppista NZ-tykittelyä passionhedelmä ja sitrus etunenässä ja Galaxyn & Stratan dänkki sekä mansikka höystää soppaa. 5 humalaa on saatu suht hyvään tasapainoon. ABV täysin piilossa maun puolelta. Jälkimaku on trooppisen hedelmäinen ja katkeroinen. Oikein hyvä näin mutta less is more.

Gustavo
@ Vivalabirra5 months ago

4.5

Jocceri
7 months ago

4.4
TIPA Kanadasta kovalla humalakattauksella 💪
Raikas prosentteihin nähden 👍
Oikein maukas muutenkin 😋
Miksu L
@ Beer Temple1 year ago
3.5

Jussips
@ Hoptimaal1 year ago

4.5
Tukeva runko, vahva, terävä humala.

Tuomas S
@ Oluthuone Haka1 year ago

4.1
Kypsän hedelmäistä makeutta. Väri vähän tumma. Tosi kiva.
RM
@ Hoptimaal2 years ago
4.6

orson
@ Hoptimaal2 years ago

4.5
Kovaa NZ - hops tykittelyä, mutta samaan aikaan Galaxy tuo myös täysin eri tyylisiä makuja tähän.
Tykkään tästä ja lisäksi oikein kiva runkokin.