
Reviews

Bobby B Smooth
1 year ago

3.9

Gustavo
@ Bihotz1 year ago

3.8

Lasis
@ Hoptimaal2 years ago

4.0
Mustaa. Vaaleanruskea vaahto. Tuoksu suklaata. Maku maitosuklainen, kahvinen, vaniljainen, maltainen, liköörinen ja hiukan paahteinen. Miellyttävä olut.