
Reviews

Kai P
@ Prisma Kotka5 days ago
3.4
Miellyttävän rukiinen, snadisti katkera ja pikkuisen rasvainen olut. Varmasti ruokajuomana hyvä, mutta kyllä kelpaa ihan makusteluunkin - paljon sanottu lagerista. Uusi tuttavuus mulle tämä panimo, ja heti ihastuin!
Purjo
@ Panimoyhtiö Puhakka & Nurminen6 months ago
3.2
Hyvin uppos taas pizzaa vääntäes. Kesätuliainen Kotkasta.
Purjo
@ Panimoyhtiö Puhakka & Nurminen9 months ago
3.2
Tää oli iha jees. Meni sellaisenaan ja menee kyl toisteki. Oma tuliaine kesän Kotkan reissulta.
Mika H
11 months ago
2.4
Erpukkeli
@ Saarni11 months ago
3.4
Hyvin maistui hikisten pihahommien tauolla. Olosuhteet varmaan suopeutti arviointia joten testataan myöhemmin uudestaan. Nyt todetaan vaan että hyvää on.

Ville
@ K-supermarket Hyvätuuli1 year ago

3.7
Itseasiassa yllättävän jees. Tuhti ja makea, mutta silti helposti juotava. Hyvä olut saunan päälle.

Hege
@ Prisma Kotka1 year ago

3.3
Rukiisen maltainen, kevyen puinen ja hivenen pihkainen olut.
Keskitäyteläinen ja kepeän hiilihappoinen suutuntumaltaan.
Muuten ihan kiva oikeastaan, mutta yleisolemukseltaan hieman turhan kevyt. Kohtalaisen voimakas rukiisuus kuitenkin, joten erottuu hyvin perinteisestä lagerista.
Tarkemmin mietittynä jättää jälkeensä jonkin verran pale ale fiiliksiä.

heinj51
@ Joulupukki1 year ago

2.5

Musti77
1 year ago
2.6
Lari V
2 years ago
3.5