
Reviews

Sir L
@ Beerdome2 years ago
4.1
Onpahan reippaan hedelmäinen tuoksu.
Melko runsas suutuntuma. Persikkainen ensipuraisu. Ananasta ja mandariinia. Hieman aprikoosia ja mineraalisuutta. Ei juurikaan katkerointia lopussa.
Hyvettiä on!

Simeoni
2 years ago

3.8