
Reviews
Markku A
1 year ago

3.5
Mukavan hedelmäinen ( jostain tuli mintun maku mutt voip olla tilapäinen maku häitiö)

Martin C
1 year ago
4.0

zepicin
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä1 year ago

3.5
Hedelmäinen, aavistuksen sitrusta taustalla. Aavistuksen kuivahko jälkimaku.

WilleW
@ Dorst Craft Beer Shop1 year ago

3.8
Kaatuu lasiin reippaalla vaahdolla, joka kuitenkin häviää vähitellen kokonaan. Suutuntuma on mukavan pehmeä, puolitäyteläinen, mineraalinen ja mehuisahko. Kivan tanakka runko. Makupaletissa appelsiinia, persikkaa, aprikoosia ja teetä. Hento katkeron näykkäys sieltä löytyy ja hedelmäinen jälkimaku taittuu kuivan suuntaan. Humalakombo ei ole itselleni se mieleisin, muutoin oikein hyvää tekemistä.

Lers-Arik Bårt
@ K-Citymarket Ruoholahti1 year ago
4.1
Todella maukasta. Pidin humalakombosta.

Jussips
@ Hoptimaal1 year ago

2.5

Solerots
1 year ago

2.8

Juho
@ Happy Badger2 years ago
3.1
Teemu V
@ Happy Badger2 years ago
3.6

Laura HH
@ Juova Hanahuone2 years ago

4.1
Oikein kiva, hazyinen, trooppista hedelmää. Edit ja kuivattua aprikoosia.