
Audacia & Strata.
Reviews

Jussips
@ Hoptimaal1 year ago

4.5
Superhyvä!
Maista ja ihastu.
Vahva, hento makeus, hedelmäisyys, kepeys.

Riku K
@ O'Connell's Irish Bar1 year ago

4.4
Kohtuu tuhti väri. Samea ja paksu.
Tuoksussa aprikoosi, pehmeä mango, sitrusta. Tuoksu on kunnon nektaria. Huh mikä hedelmäisyys.
Yllättävän paljon karumpi maku. Katkeroa, viinirypäleitä, tölkki sekähelmää, kypsää hedelmää. Karumpi kuin äskeinen mutta hyvä tämäkin. Tuhti, aavistuksen savuinen.

Leif C
@ Hoptimaal1 year ago
3.5
Parinsormenleveyden verran vaaleaa vaahtoa samean keltaisen hiukkasen valoaläpipäästävän oluen yllä joka tuoksuu makean ylikypsän hedelmäisen rempseän mehuisalle ja maistuu lempeän rapsahtavan sitruksisen pajuisen greippisen mentholisen pihkaisen mehuisalle, kolme ja puoli bojoo, PE: 07/04/2025, tölkitetty: 07/10/2024.

Jouni M
@ Crafters1 year ago
3.6
Nieminen K
@ Bierhaus Berlin2 years ago
3.8
Hyvin vaalea, samea Dipa. Hedelmäinen, mutta pikkusen vodkamainen alkoholin maku puskee läpi. Hyvässä seurassa hitaasti juoden menee hyvin drikkinä.

Lasse K
@ Bierhaus Berlin2 years ago
3.6
Hanasta. Hedelmäinen inan tunkkainen nedipa. Alkoholi tulee hieman läpi. Jälkimaku miellyttävä.

Musamiehenoluet
@ Malja2 years ago

3.9
Täyteläinen, mausteinen. Mangoa ja papaijaa. Jotenkin jännästi en tästäkään näitä hedelmän aromeja helposti erota. Tuo mausteisuus ehkä hämää sitä. Myös kevyttä pihkaisuutta.

Svimbanen
@ Malja2 years ago

3.9
Jesyyman
@ Olutravintola Konttori2 years ago

4.0
Hyvän makunen! Sopivam vahva ja napakka.
Väinämöinen
@ Olutravintola Konttori2 years ago
4.1