
Reviews
Vincemanfre
12 hours ago
3.7
Rauchbier color cioccolato fondente con schiuma nocciola corposa.
Corpo medio leggero.
Sentori di affumicato, caramello e terra bruciata
Al palato é morbida, delicata, dolce sul finale
Jukka Kau
13 days ago
3.0
Batashi
13 days ago
3.4
Asu82
21 days ago
3.9

Popkorn
@ K-market Kuusamo21 days ago

3.3
Yllättävän hyvä savuolut, savua kohtlaisesti maussa omaan makuun.

Penttilä Markku
21 days ago

3.2
Savuista on, tummaa väriltään, jotenkin ehkä maistuu terva/sisu. Ei ehkä nää savuoluet oo kuinkaan se omin juttu, siks vähän vajaat pisteet.
Otto H
22 days ago
4.2

Hemuli
@ K-citymarket Keljo1 month ago
2.9
Saunan päälle, ihan ok savuolut

kariwa
1 month ago
2.5

Ruonala I
1 month ago
3.8
Hyvä tunma lager jossa oikein kunnolla savu maistuu. Varmasti hyvää possun paistin kanssa