
A collaborative beer with a top brewery from Portland, Oregon. This juicy Double NEIPA is heavily dry hopped with Strata, HBC 630 and Citra varieties. 18blg
Hops:Citra, HBC 630, Strata
Reviews
Jussi J
@ K-Supermarket Lehmus11 months ago

4.1
Sopivan "hapan".

R.U.OK Brewery (Ruokopanimo)
1 year ago

3.7
Erittäin hyvä mehu! Tasapainoinen, mutta tuorein terä humaloinnista on jo hävinnyt. Sanotaanko että strata ja citra yhessä toimii aina.

Igunator
@ Funky Fluid1 year ago

4.1
Samettisen pehmeä ja hedelmäinen dipa. Taattua Funky Fluidin laatua.
Väri on samean keltainen ja vaahto tiivistä, melko nopeasti katoavaa. Tuoksu on melko mieto, katkeraa, greippistä hedelmää käy nenään.
Maku on pehmeä ja suun täyttävä. Katkeruutta löytyy, mutta tasapainoksi myös hedelmää, mangoa, greippiä ja limeä. Juuri sellaista kuin hyvän dneipan odottaakin olevan.
Jälkimaku on odotetusti hyvin katkera, mausta pystyy erottamaan useampaa humalaa. Jälkimaku on myös mukavan pitkä ja jää maistumaan suuhun.
Joisin toisenkin.

Lauri
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio1 year ago

4.5
Vaalean, runsaan, syvän ja kevyen maitomaisen keltaista ja sameaa. Vähäinen ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu maukkaan, runsaan ja hieman karkkimaisen makean trooppisen hedelmäinen (ananasta, persikkaa, aprikoosia, appelsiinia, melonia) ja kepeän dänkkisen tunkkainen. Oikein hyvä tuoksu!
Maku maukkaan, makean ja runsaan trooppisen hedelmäinen (mangoa, persikkaa, aprikoosia, ananasta, melonia), kepeän ja kitkerähkön greippinen, kevyen vihreän lehtinen ja ohuen pihkainen, kepeän ja mukavan dänkkisen tunkkainen, pehmeähkön vaalean maltainen ja kevyen viljainen sekä melki maltillisen humalaisen katkera ja poltteinen.
Oikein hyvät, runsaan hedelmäiset ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen, pehmeähkö ja hiilihappoinen.
Oikein maukas, runsaan ja miellyttävän trooppisen hedelmäinen, mukavan suutuntuman omaava ja erittäin mukavasti juotava NEDIPA. Toimii!

Kepappi
@ Funky Fluid2 years ago

3.7
4+7+7.5+3.5+15=37
37/50=3.7⭐️

Lassux
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä2 years ago

3.2
Jumalauti miten hieno herne puska tuli vahingossa kuvaan

Hessu
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku2 years ago
3.8

Petri R
2 years ago
3.5
Rano84
2 years ago
3.7
Ponttooni
@ K-Citymarket Rusko Oulu2 years ago
3.8