
Reviews

Akseli
11 days ago
3.0
Tappomehu. Alko ei maistu läpi lainkaan

Juupe
@ M/S Viking Glory3 months ago

3.0
Maistuu halpis energiajuomalta, viina ei tule ollenkaan läpi.

kumikani
@ M/S Viking Gabriella8 months ago

3.3
Kesän tuliaisia laivalta. Marjainen alkoholillinen energiajuoma, miedot kuplat. En ole mikään enrgiajuomajonne, mutta ihan ok makuinen.

FrankBaboon
@ Sadama Turg8 months ago
2.5
Huitaisin nassuun hikisenä pyöräilyn nassuun. Ei suuri makunautinto, muttei pahaakaan
Kw
10 months ago
3.2
Oscar K
@ M/S Viking Grace1 year ago
2.0

Päivi K
@ M/S Viking Grace1 year ago

2.8

Jon T
@ M/S Viking Grace1 year ago

2.9

Samppe77
1 year ago
3.0
Makea eneriajioma, vois luulla että ei ole %

Juho
2 years ago
2.2