
Reviews

Neil Atkinson
@ Plau Gin and Beer House9 months ago

4.6

Anneli P
1 year ago
3.5

Sir Guru Kabu
@ Craft Central1 year ago

3.7
Kahvi maistuu voimakkaammin kuin Juhla Mokassa.
Brasilialaista ja El Salvdorilaista kahvia (50/50) on maussa todella ronskisti. Muut maut jää melkein kokonaan taustalle.
Kahvin maku on tässä todella maukas (ei Juhla Mokkainen, sori Robert Paulig).
Kahvin lisäksi maussa on hieman suklaata ja paahdemallasta.
Pienenä miinuksena todella kevyt runko, mutta 5% oluelle se suotakoon.
Menee ihan kärkipäähän kevyempien kahvi-stoutien kategoriassa.

PaulU72
2 years ago
5.0

A C Breezy
2 years ago

3.0