
Reviews
Asmo N
5 days ago
4.0

Mustikka
@ K-Market Jämijärvi19 days ago
3.2
Siideriks yllättäjän hyvä

Hannu L
@ Alko Prisma Seinäjoki4 months ago
3.0
MakeJ
@ Alko Viikki6 months ago
3.0
Päärynäsiideri Ukrainasta. Raikas ja makea, muttei liian makea, melkein. Sopivan hapokas ja pirteä.

Iso Kari
@ Alko Bulevardi7 months ago

3.2
No onhan tämä nyt hyvä päärynä siideriksi.

Päivi K
@ Veselka8 months ago

3.4

Jon T
@ Veselka8 months ago

3.4
Topi K
8 months ago
3.7

EsaPekka123
@ Alko Laihia9 months ago
3.2
Rontti
@ Alko Tuuri9 months ago
3.3
Yllättävänkin hyvä. Päärynäsiideri ilman ylimalkaista makeutta.