
Reviews

Petri H
1 year ago
3.6

Jussi Koo
@ Hoptimaal2 years ago

3.6
Pitkän vkl vapaan kunniaksi maistuu bitteri.
Jestas miten äkkiä ja nopeasti voi suhahtaa vaahto.näkymättömiin, väriltään olut on hieman kuparisen punertava. Tuoksu on jännän maltaan ja nahan sekoitus 😲
Ai äätänä, nyt on sedällä v#tun hyvää poretta. Hieno tammisuus, nahkaisuus, katkeroisuus, sekä mallas lyövät maistelijaa vastapalloon, mukana myös pirteää hiilihappoisuutta.
Kaikessa yksinkertaisuudessaan kelpo bitteri 🍻
Elbert
2 years ago

3.4
Martijn
@ Martijn's Home of Beers2 years ago

3.6