
Reviews

Wille00
6 days ago

2.0
Ingen höjdare i min smak, bra % på skiten

_jonathanlarsson_
6 days ago

2.3
Njaa, en lätt smak för ganska hög %.
Alldeles för dyr

Ekblad N
8 months ago
3.3

TuSu86
1 year ago
3.7

Hasse67
@ Hasses Ölkällare2 years ago

3.0