
Reviews

Archtei
@ Craft Beer Helsinki 20251 year ago

3.5
Kesäisen hedelmäinen ohuehko tiskirätti

Tuomo J
@ Alko Prisma Itäharju1 year ago

3.5
Hyvä balanssi trooppisessa makeudessa ja happamuudessa 👌
Mirdo
1 year ago
2.8
Parempi puolisko toi kauppareissulta. Iha hyvä mehu,mutta ananas itselle liikaa pääroolissa

Jiimies
@ Alko Kärsämäki1 year ago

3.7
Perillä kohteessa ja ekat mäjet laskettuna. Jälkipeleihin Duggesilla. Dyggäsin.
Samea vaalea meripihka värinä.
Tuoksussa passiota ja ananasta.
Rapsakka kärki, mutta ei mikään räiskyvin sellainen. Makeaa passiota sekä tanakkaa vadelman marjaista hapokkuutta rungossa. Jälkimaussa ananaan ja passion sulosointuja.

Tero M
@ Alko Asevelikylä1 year ago

3.5
Maussa mangoa,passionhedelmää, vadelmaa ja ananasta. Maku raikas ja suolainen mutta kovin on ohut ja siten maut jää aika latteaksi.
4.5 % vol

Renata B
2 years ago
3.6