
Reviews

Harri Amsterdam
10 days ago
4.0
Velaatan Kanuuna
@ S-market Jämsä2 months ago

3.4
Hyvä siideri, vaikka korostetusti vain omenainen maku ilman muita vivahteita.
Jukkiskukkis
6 months ago
3.2

maissu
@ M/S Baltic Princess6 months ago

4.0
Ei mitään valitettavaa. Erinomainen kuiva siideri. Vain nautiskeluun!
🍎 🇬🇧🚢
//
Simply the best. Or better than all the rest? Still a tad too strong.
🍎🇬🇧🚢

Willy
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku6 months ago

2.9

Anneli P
@ Prisma Kouvola8 months ago

3.6
Tämä vuoden 2024 versio, en malttanut perustaa uutta... mörökölli minut vieköön!
Tämäkin asiallista siideritekemistä. Soljuu mukavasti huulilla, kun muijakaverin kanssa luurissa juorutaan 😁

Markus H
@ K-Supermarket Hattula1 year ago
3.3

Petri V
@ K-Supermarket Kellokoski1 year ago
3.0
aff3
1 year ago
3.3
8,2% versio. Yllättävän juotava, vahinko-ostos oli tämä..

H V
@ K-Citymarket Oulu Kaakkuri1 year ago

3.6
Tyylipuhdas. Cloudy on parempi. Liiankin puhdas.