
Reviews

Kepappi
@ Funky Fluid1 year ago

3.5

Juho K
@ Smaakhuis.nl1 year ago

4.2
20.9.2024.
Onpas kyllä trooppinen ja makea, todella miellyttävä suutuntuma.

Cedric C
2 years ago

3.8
🇵🇱🇵🇱 une très bonne dipa mais je m'attendais à quelque chose de beaucoup plus explosif.

Sir Guru Kabu
@ Rebel Beer Cans2 years ago

4.0
Erittäin positiivinen yllätys.
Maussa on runsaasti erilaisia trooppisia hedelmiä ja sitruksia.
Kunnon mehu-neipa, mutta ei turhan makea kuitenkaan.

Anneli P
2 years ago

4.4
Wautsi wau, tää on herkkuu! Holi ei maistu, eli hävyttömän nopeaan häviää lasista. Trooppista hedelmää, sitrusta ja raikkautta sisältää hän.

Straby
2 years ago
2.1
Je crois j'aime pas l'hyperboost

Svimbanen
@ Funky Shop2 years ago

4.4

SahaMattiJukari
@ Funky Shop2 years ago

4.3
No nyt on hieno olut.
Väri täydellinen.
Tuoksu trooppinen sekä raikas.
Suutuntuma paksuhko ja smoothi.
Maussa paljon trooppista hedelmää,hieman ylikypsän sorttista,kuitenkin myös raikasta sitrusta.
Lisäksi kookoksinen ja kermaisa..
Tätä makustelisi mieluusti pidempäänkin,mutta katoaa lasista luvattoman nopeasti.
Ai ettien että👌