Ghostface (The Juicyville S01E03) 9.1%, Funky Fluid, Poland
10 ratings
3.6
Ghostface (The Juicyville S01E03)
9.1% New England Triple IPA

Reviews

Post author: JumaltenNektari
JumaltenNektari
1 year ago
Ghostface (The Juicyville S01E03), Poland
3.2
Jaahas, tämmöinenkin löytyi kaapista 🤔 Tullut varmaan kaupanpäällisinä Funky Fluid-tilauksessa joskus. Elikkäs DDH triple neipaa, 9,1 % ja BBD 16/07/25 😬 Noh, tarjolla on väsähtäneitä humalia, reilusti ylikypsää ja hieman tunkkaista tropiikkia, melonia, marmeladia, hunajaista makeutta, tuhti maltainen runko ja jonkin verran läpitunkevaa alkoholia. Ei ole kamalaa ja tuoreempana varmaan ollut varsin maukastakin, mutta joo...

Post author: Villema
Villema
1 year ago
Ghostface (The Juicyville S01E03), Poland
3.7

Post author: Juho K
Juho K
@ Smaakhuis.nl
2 years ago
Ghostface (The Juicyville S01E03), Poland
3.5
Herkullinen, mutta ei kovin tasapainoinen, semisti alkoholinen.

Post author: Kepappi
Kepappi
@ Funky Fluid
2 years ago
Ghostface (The Juicyville S01E03), Poland
3.5

Post author: SotomskiT
SotomskiT
2 years ago
4.5

Post author: Rivadrea
Rivadrea
@ La Route des Bières Bouc Bel Air
2 years ago
4.4

Post author: Leif C
Leif C
@ Hoptimaal
2 years ago
3.5
Reilunsormenleveyden verran vaaleaa vaahtoa samean oranssinkeltaisen valoaläpipäästävän oluen yllä joka tuoksuu kepeän ylikypsän mangoisen hedelmäisen mehuisalle ja maistuu lempeän rapsahtavan sitruksisen pajuisen greippisen pihkaisen greipinkuorisen lämmittävän alkoholisen mehuisalle, kolme ja puoli bojoo. PE: 16/07/2025.

Post author: Markku B
Markku B
@ Funky Fluid
2 years ago
4.3

Post author: Svimbanen
Svimbanen
@ Funky Shop
2 years ago
Ghostface (The Juicyville S01E03), Poland
3.9

Post author: SahaMattiJukari
SahaMattiJukari
@ Funky Shop
2 years ago
Ghostface (The Juicyville S01E03), Poland
3.8
Ulkonäöltään hieman tummempaan taittava. Tuoksu trooppinen. Suutuntuma yllättävän kevyt ja melko vähähappoinen.. Maussa tropiikkia reilusti ja katkeroa ei juurikaan. Alkoholi on läsnä ihan tuntuvasti. Hyvä, mutta odotin enemmän😅