
Reviews

JumaltenNektari
1 year ago

3.2
Jaahas, tämmöinenkin löytyi kaapista 🤔 Tullut varmaan kaupanpäällisinä Funky Fluid-tilauksessa joskus. Elikkäs DDH triple neipaa, 9,1 % ja BBD 16/07/25 😬
Noh, tarjolla on väsähtäneitä humalia, reilusti ylikypsää ja hieman tunkkaista tropiikkia, melonia, marmeladia, hunajaista makeutta, tuhti maltainen runko ja jonkin verran läpitunkevaa alkoholia. Ei ole kamalaa ja tuoreempana varmaan ollut varsin maukastakin, mutta joo...

Villema
1 year ago

3.7

Juho K
@ Smaakhuis.nl2 years ago

3.5
Herkullinen, mutta ei kovin tasapainoinen, semisti alkoholinen.

Kepappi
@ Funky Fluid2 years ago

3.5

SotomskiT
2 years ago
4.5

Rivadrea
@ La Route des Bières Bouc Bel Air2 years ago
4.4

Leif C
@ Hoptimaal2 years ago
3.5
Reilunsormenleveyden verran vaaleaa vaahtoa samean oranssinkeltaisen valoaläpipäästävän oluen yllä joka tuoksuu kepeän ylikypsän mangoisen hedelmäisen mehuisalle ja maistuu lempeän rapsahtavan sitruksisen pajuisen greippisen pihkaisen greipinkuorisen lämmittävän alkoholisen mehuisalle, kolme ja puoli bojoo. PE: 16/07/2025.

Markku B
@ Funky Fluid2 years ago
4.3

Svimbanen
@ Funky Shop2 years ago

3.9

SahaMattiJukari
@ Funky Shop2 years ago

3.8
Ulkonäöltään hieman tummempaan taittava.
Tuoksu trooppinen.
Suutuntuma yllättävän kevyt ja melko vähähappoinen..
Maussa tropiikkia reilusti ja katkeroa ei juurikaan.
Alkoholi on läsnä ihan tuntuvasti.
Hyvä, mutta odotin enemmän😅