
Reviews

Kobe
16 days ago

3.0
Kiva olut.
WeTravelro
3 months ago
4.0
WeTravelro
3 months ago
4.0
Stifmaster
4 months ago
2.7

Tracy69
10 months ago
3.2

Jeff Ped
1 year ago

3.8

Toto Hiiva
@ Zanarini1 year ago

3.7
Tutto bene
seiller l
1 year ago

2.0
Dazio
@ Café Florian2 years ago

3.2
Täytyy olla hyvä tähän hintaan...
Eikä huono olekaan.