
Reviews

Zwecke
@ Unterwegs8 months ago
3.8

DabC
11 months ago
3.2
Schön Würziges gut süffiges Export. Mir etwas zu aufblähend im Bauch. Aber lecker

Gamajerry
@ Los Mezquites1 year ago

4.2
Muy apresurada

Olutsieppo
@ K-Citymarket Oulu Kaakkuri1 year ago
3.4
Rapsakka. Hyvän maltainen.
Marko K
1 year ago
3.0

OhraVesku
1 year ago
3.9
Hieno vaahto, sopivan maltainen ja pehmeä suussa, pilsneri ? Toli lievä happamuus tuossa tuntuu, mutta en olisi pilsneriksi tunnistanut, pikemminkin helles, hyvä olut, vahva suositus.

Toni M?
2 years ago
3.2
Asmo N
2 years ago
2.5

Jampe
2 years ago
3.5
Sepúlveda J
2 years ago
4.0