
Reviews

Robert G
2 years ago

4.1
JesperS
2 years ago
4.3
Mycket fin, med balanserade smaker och fin beska.

Skrietlili
2 years ago

4.1
Bra beska. Gillar att man först känner smak av ananas och sen kommer smaken av passionsfrukt.

Hasse67
@ Hasses Ölkällare2 years ago

4.0

Andy
@ Systembolaget E-service / Online2 years ago

4.0
Helt ok, beskan lyfte ölen.

Feliciatrex
2 years ago
4.0