
IBU:32
Reviews

HooDee
@ Salama Brewing4 months ago

3.5
Hyvä bitter, maistui pizzoja pyörittäessä.

Anssi Yrjölä
6 months ago
3.8

HKIred
@ K-Citymarket Ruoholahti7 months ago
3.8
tnx@wheatlover vinkistä. Vallan mainio janonsammuttaja

Wayne Johnson
7 months ago

2.5
Kevyt bitter, aivan liian kevyt. Huomaa, mitä on haettu, mutta ohkaseksi jää.

miskae
@ K-Citymarket Ruoholahti7 months ago

3.8

OggiE
@ Pivnica Lajbah2 years ago

3.3
Caramel and malt aromas.

Pedro
@ SalamaNation2 years ago

3.0
Maltaisuutta ihan mukavasti, katkeroa olisi saanut olla enemmänkin. Vähän ohueksi jäi kokonaisuus.