
Reviews

Mosse H
@ U Medvídků3 years ago

3.5
Tšekin vanhimmassa panimoravintolassa käymässä. Pakkohan se on maistella.. Hyvä tummahko ja makea. Kastanjaa käytetty panemisessa ja se maistuu.

Samuel V
3 years ago
3.7

João N
@ U Medvídků10 years ago

João N
10 years ago
3.5