
Reviews

Hellesmanni
20 hours ago
2.8
Taas yksi vähän laihempi ja vähähappoinen, mutta ihan ok.

P4blitor
21 days ago
2.8

martinreed
2 months ago

2.8

Ketonen J
4 months ago
3.8

Clément H
6 months ago
1.5
Blackstarastronaut
7 months ago

3.8
Tässä huomista suunnitellessa pari hyvää ölppöstä. Ja tämähän on hyvä. Hyvällä tavalla kevyt, raikas ja sopivan maukas spicy peanutsien palan painikkeeksi.

KühnimRat
9 months ago

2.2
Und noch ein letztes Bier für heute von Kirin. Leider das schlechteste. Es hat eine säuerliche Note die mir nicht so gut gefällt 🍺🇯🇵
Julien C
9 months ago
3.1

Rui André
@ UENO11 months ago

3.2
4,5% 🇯🇵

RööperinReiska
11 months ago

3.0
Pehmeä ja keveähkö pale lager, oikein hyvä ja kiva jano juoma