
Reviews

Tuomas S
@ Pub Kulmahuone5 days ago

3.5
Erittäin kukkainen. Katkeroakin reilulla kädellä.

SahaMattiJukari
@ Opus K6 months ago

3.7

Roywenk
10 months ago
4.0

Roywenk
1 year ago
4.0

Stonehill
@ 6.Bothnia beerfest1 year ago

3.3
Hyvä ipa Uumajasta.

Zurmeti
@ Bock's Corner Brewery1 year ago
2.8
Mandariini
1 year ago
3.5

Emil W
1 year ago
3.8

Porterhouse
@ Suisto Klubi1 year ago
3.6

Tuomo J
@ Gastropub Löytö1 year ago

3.5
Ihan jees perus sitruksinen ja aika katkera IPA, hyvä ruokajuoma.