
Klassisesta hedelmäpommista inspiraationsa saanut raikkaan kesäinen ja kaiken lisäksi gluteeniton persikka-vadelmahapanolut.
Kaveri, terassi ja muutama tuoppi tätä niin inspiraation virta on taattu. Saatat vahingossa vaikka nimetä jonkun oluen leikkisästi Persvatuksi.
Tätä herkkua on saatavilla vain Henry's Pubista ja Henry's Kasarmilta.
Reviews

isoelias
@ Henry's Pub17 hours ago

0.4
lol

Heidaam
@ Henry's Pub1 month ago
3.0

Niklas W
1 month ago
3.5

Vindos
1 month ago
3.5

Ape
1 month ago
3.4
janijoonas
@ Henry's Pub3 months ago

2.9
Tuoksuu marjasoseelta tai joltain smoothielta. Persikka maistuu jotenkin ja vadelma kaukausesti jälkimaussa. Tämä voisi olla myös salmiakki sour nimellä koska omaan makuun maistuu salmiakin suolaisuus tosi paljon! Käytiin äipän jennin ja jannen kanssa syömässä tellerissä, hyvä ilta kippis🍻

Anneli P
3 months ago
3.6

Sir Guru Kabu
@ Henry's Music Bar3 months ago

3.4
Maukasta souria.

Elisa
3 months ago
1.6
Kepeän hapokas, ei laita irvistämään. Maistuu persikka ja maistuu vattu mutta muuten vähän laimeahkoa pi*lumehua.

Lexa
9 months ago

3.5
Pieni vaahtoinen, marjaisen makuinen, kirpsakka, mukavan hapakas