
Reviews

Juho
1 month ago
2.1

Mikael S
@ Pertun kontti3 months ago
3.2

Koivu
@ Maxima X Rae tn7 months ago

2.5
Hyvää itsenäisyyspäivää🇫🇮

Odžiust
7 months ago

4.0
Matti
11 months ago

3.6
Alppo
1 year ago
2.6
Sahtia onpi. Ihan hyvää vois olla kylmänä.
Lolli
1 year ago
2.0
Oli muuten muovipullosta!

Ihoden kaljakeisari
1 year ago

2.8
Peruslager. Sen verran vahvempi, ettei ole vetinen, muttei mene viinaiseksikaan.

Gliimaxi
@ Maxima X Rakvere2 years ago
3.5