
Reviews
Tuori J
10 hours ago
2.4
Nyt on outo , maku loppuu ennenkuin alkaa , tuoksussa pientä hunajaa.

Holger Nilsson
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn1 day ago

2.7
Kyllä tässä jotain saksalaiseen pilsiin viittaavaa on. Ainakin jälkimaussa voimakas kuivuus. 🇱🇹
JP LVIII
6 days ago
3.0

Willy
@ Alcostore1 month ago

2.7
Vähän liian makean maltainen.
Priit A
7 months ago
3.5

Zwunda
@ Brenkku-Studio8 months ago

3.8
Todella hyvä pilsneri
AngryViking17
8 months ago
3.3

Marty Byrde
8 months ago
0.1

Indrek K
@ Home11 months ago
2.0

Ihoden kaljakeisari
11 months ago

3.0
Yllättävän kiva pilsner. Hieman taittuu turhan makeaksi.