
IBU:25
Hops:HBC 1019, Nelson Sauvin, Simcoe, Simcoe Cryo
Reviews

Thyy
@ Alko Halikko1 year ago

3.7
Olut on väriltään samean keltainen ja vähä vaahtoinen olut.
Tuoksu on hedelmäinen, aprikoosinen.
Maku on hedelmäinen (aprikoosi) ja todella mehumainen olut.
Hivenen meinaa alkoholi puskea läpi.
Sopii pikkusuolasiten, grilli-,itämaisen ruoan kera nautittavaksi.

Sillanpää J
@ Alko K-Citymarket Tiiriö1 year ago

3.7

Tontsenteri
@ Alko Lempäälä2 years ago
3.3
Tuoksussa ylikypsää sitruksista hedelmää..Maku on kuivan sitrushedelmäinen,kuivuus johtunee nelson sauvin humalasta..Kaikki voisi olla paremmin tässä oluessa,nyt kaikki jää vähän niinkuin piippuun..🙄

Avoiding Bad Life
@ Alko Sokos Jyväskylä2 years ago
3.3
Main Brewer
2 years ago
3.3
Aika hedelmäinen!!!

Tanja
@ Alko Atomi2 years ago

4.0
Sameahkon läpikuultavan keltainen, kevyellä valkoisella vaahdolla. Tuoksussa kevyttä trooppisuutta. Maku hedelmäinen, pehmeä ja makeahko.
VesPa
@ Harry's Old English Pub2 years ago
3.7
ipi
2 years ago
3.8
Vili
2 years ago
2.5

Karmahii
@ K-Citymarket Linnainmaa Tampere2 years ago

3.3
Hazy pale yellow beer with greenish hue. Thin white foam. Scent is mild, fruity to citrus, even white winey characteristics. Taste is to sweet side, to mango and grapefruit with coniferous flavors too. Easy beer, but I have had better neipas. Uiltje's labelart is as hilarious as every time.