
Reviews

Karin S
1 month ago
3.0

Schulz T
11 months ago
4.4

Visa M
@ Gdansk1 year ago

2.0
Aika mehumainen, laiha
HalliHarri
1 year ago
3.3

Antti K
1 year ago

3.4
Kauto
1 year ago
2.9

Sebastian L
1 year ago

1.5
Ne das ist nicht so Schmackhaft viel zu Wässriger Beerengeschmack.
wallegran d
1 year ago
3.0

BeerViking
2 years ago
3.0

Markus P
@ Żabka, ul. Chmielna2 years ago

2.0
Näytti paremmalta miltä maistuu