
Reviews

R.Mikko
3 months ago
2.5

rebeljerks
@ Viro9 months ago

3.0
Tere tulemast

KallioUG
@ Sadama Turg9 months ago

2.1
Erikoinen ipa.
Katkeroa. Puinen, havuinen.
Piste pinttiin đđ»đ

Kai P
@ SuPerAlko PĂ€rnu11 months ago
3.6
TymÀkkÀ yhden humalan tuote-esittely. Enigma maistuukin sitten reilusti ja pitkÀÀn! Greippinen ja katkeroinen, brittityylinen sileÀ ja laadukas ale. Jotain tÀllaista ajattelinkin ostavani, arvioista pÀÀtellen kaikki eivÀt ole etikettiÀ tsekanneet kovinkaan tarkasti ennen ostospÀÀtöstÀ.

ĂijĂ€nsuon oraakkeli
1 year ago
3.0
Keskinkertainen ja melko voimakasmakuinen ipa
Mika O
1 year ago
2.6

Indrek K
@ Home1 year ago
2.0
Jasso
@ SuPerAlko Haapsalu1 year ago
2.9
Runsaan hiilihappoinen, kevyen greippinen, yllÀttÀvÀn hyvÀ katkero

Indrek K
@ Home2 years ago
1.8

RĂĂPERINBISSEMINISTERI
2 years ago

1.5
Harvinaisen huono olut