
Reviews
ALEX PTA
1 year ago
3.1
Hoorutka
@ Stara Zajezdnia2 years ago

2.8
Kevyehkö ravintolapanimon pils, ei kovin ihmeellinen.

Lers-Arik Bårt
@ Stara Zajezdnia2 years ago
3.3
Panimoravintolassa nautittu bursan kylessä. Iha makosa.
Tomasza
@ Stara Zajezdnia2 years ago
2.5