
Reviews

Simon J
@ Spar Slivnica pri Mariboru8 days ago

3.1
Sweet cherry taste-no beer taste

Katja
@ Prisma Rocca Al Mare2 months ago
3.0
Oluena ihan ok, kirsikkajuomana parempi. Todella säilykekirsikkainen, oluesta on joku aivan pieni häivähdys loppumaussa.

Tuomas S
@ Delice Viimsi3 months ago

3.4
Paljon säilykekirsikkaa, hyvin makea. Limumainen.

•●Knoxar●•
@ Viro8 months ago

3.9
Oikein raikas kirsikkainen maku, hyvä alkoholiton olut!

Otto K
@ Rimi Super, Pärnu Turu10 months ago

3.5
Limsa
Nikkilä S
10 months ago
2.0

Johanna H
@ Baltia Market1 year ago

4.2
Kaunis väri, hyvä kirsikkainen tuoksu. Limsamainen maku, ei liikaa happoja. Ihan mukava vaihtoehto radlereille joita suosin kesäjuomina.

pyksy
@ Prisma Vanalinn1 year ago

3.5
Jannexe
1 year ago
3.1

Original Antti K
1 year ago

4.0
Pidän kirsikan mausta.