
Reviews

V1lle
7 days ago

3.0
Ihan kelpo pilsner kesäiltaan...
Kiitos oipaT vaivannäöstä👍

oipaT
25 days ago

3.5
Pikkuveli tässäkin vihreä/valkoisessa tölkissä, jossa on nimensä mukaisesti 🏰 kuva. Vitivalkea vaahto, kirkas kullankeltainen juoma.
Napakasti humaloitu juoma. Selkeä lajityypin edustaja. Ehdottomasti hinta/laatu-suhde kohdallaan.
Suoraan Saksasta.

Vladimír F
2 months ago
2.1

MacGillver
4 months ago
2.0
Hannu J
10 months ago
2.5
Iseger D
11 months ago

3.5
Lekker pilsje glijd naar binnen

G-hamaa
@ Penny Hallbergmoos11 months ago
2.4
Almost alcoholic
@ Netto Füssen11 months ago

2.3
Netto kaupan halpis olut. Paikallista Karkkarin kuparia.

Rauno
1 year ago
2.0
Eihän tämä mitenkään kummoista ole mutta hintaan 0,80 € (sis. pantti 0,25 €) ei voi kovasti valittaakaan 😂

SirMarvin
@ Netto Groß-Gerau1 year ago

2.4