
Reviews

roopeka
1 year ago

3.4

Mika P
2 years ago
3.4
Maukas ja tymäkkä! 🍻🍻🍻
Kalevi H
@ M/S Silja Europa2 years ago
2.6
Joona M
@ Eckerö Line2 years ago

3.0
Tuoksu trooppisen hedelmäinen ja vähän pölyinen.
Väri hazy ipamainen.
Maku roteva ja hedelmäinen ipa ja voimakas humalointi.
Tämä ipa on raikas ja vahva hazy ipa, löytyy luonnetta ja rotia.
Ehkä hieman jarruttelevä suutuntuma ja ei ole makea.
Manniin
@ M / S Finlandia2 years ago
2.9

Joonas R
2 years ago
3.2

AnttiB
2 years ago
4.0

Jon T
@ Eckerö market2 years ago

2.8

Päivi K
@ Eckerö Line2 years ago

3.0

Tapio
2 years ago
2.5