
Uusi Otto lonkero -tuotesarja tuo raikkaita vahvempia vaihtoehtoja perinteisille lonkeroille. Otto Virtanen 8,0% on uudistunut, vahvempi versio klassikosta vuosien takaa. Nauti jääkylmänä.
Reviews

Puuri S
13 days ago

2.4
Kohtalaisen pahaa, mutta ihan juotavaa ja ihan ok lopulta. Mahdollisesti kalluinta juomaa mitä kaupasta saa. Maistuu käyneeltä energiajuomalta. Esinasta.
Peksii
@ M Market Taipalsaari1 month ago

4.8
Namnam😜

Vilho
1 month ago
2.0

Timo A
@ Kaukavuori2 months ago

2.7
Taas mennään…
Miksu
2 months ago
3.2
Maistuu hiukan energiajuomilta. Tämäkin on makeahko omaan makuun

Kallion olutministeri
3 months ago
5.0
Tämä on mun kaverin Jopen lemppari
Pia
4 months ago
4.0
Tarkil
@ K-Citymarket Mikkeli4 months ago
2.8

Akizuibba
4 months ago

4.0
Maistuu teini-ikä ja hinta-laatu suhde kohdillaan. Joisin tätä jääkylmänä uudestaankin

Visa M
4 months ago

3.0
Käden mitan päästä heti avauksessa tuoksui nuoruus ja huonot valinnat. Ekalla huikalla kolmannes tölkistä alas. Tästä on aikaa. Ei muuta ku höpinää tötteröön ja No Doubt soimaan. Onneksi näitä ostin vain yhden. Ostan toistekin joskus taas. Jumaliste, tässähän on 8%.