
Reviews

@grandeT
@ Coop Orvieto Scalo1 year ago

4.2

Virpasi
@ Coop Pizzo1 year ago
2.5
Suoraan tölkistä juotuna hapokkaampi kuin se perus

Manguls
@ Genoa1 year ago

4.1
Ist gut trinkbar. 0,33 Flasche wäre besser

Bier Kapitän
1 year ago
2.6

Bierseppl95
1 year ago
2.4

Defoort Q
1 year ago

1.7
Jonas
@ Coop Burano1 year ago

2.9
Kiva ja kelpoinen kaupan oman (halpa-)malliston juoma.

Teemu J
1 year ago
1.1

Rohan13
1 year ago

3.6

Haring
@ In Coop-Coop, Bologna2 years ago

2.9
Erikoinen jälkimaku. 🤨 Voisi kylmänä olla parempaa.