
IBU:20
Unfiltered
Reviews

Kalle E
2 years ago
4.0
Kannattaa avata lavuaarin päällä tai suihkussa. Tykkäsin mausta.

Pasi K
2 years ago
3.1
Rkka
2 years ago
2.9

Indrek K
@ Home2 years ago
3.1
Temppu
2 years ago
1.5

Tommi M
@ Rimi, Postimaja, Tallinn2 years ago

1.8
Perinteinen eestiläinen pienpanimo-olut, eli jotain pielessä. Ylihapokas ja epäselvä lager. Taustalla maistuu riisilager ja humalointi, mutta ne menevät hukkaan kun runko ei ole kunnossa.

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo2 years ago

3.2
Runsaan hiilihappoinen. Olut kuohui oikein kiukulla kun kaatoi lasiin.
Vaaleankeltainen, hieman samea olut. Hieman makeaan taittava lager, mutta johtunee tuosta käytetystä riisistä. Ihan kelvollinen olut.

Jarno L
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn2 years ago

2.3