
Reviews

Suinulan Sieppo
@ K-Citymarket Pirkkala1 month ago

3.5

Henhei
@ K-Citymarket Pirkkala1 month ago

2.8
Aikas ohkasta
Lasiin kaatuu sellasta semeahkoa ominaisen väristä ööliä joka vaahtosi varsin pätevästi. Tuoksu makean persikkainen pienellä sitruksella.
No maku on ensinnäkin valitettavan ohut Runkoinen. Löytyy persikkaa pientä sitrusfa ja valkoviinimäistä rypäleisyyttä humalointi valittavan minimaalinen ja kokonaisuus vähän makeahkokin. Prossat tosi piilossa piti oikein tölkistä lukee että oliks tässä edes.
No pakko todeta että oli pienoinen pettymys kun maku oli auttamattoman Ohkainen ja makeus voittoinen. No ihan nimen / tölkin takia ostin ja olishan se ollu kiva jos olis sisältökin miellyttänyt... No aina ei voi voittaa.
🎼 Shining - Varg Utan Flock

Virpi E
2 months ago
3.8

Jukka S
2 months ago
3.6

Henri V
3 months ago
4.0
ozzy
@ K-Citymarket Sello3 months ago

3.5

Snaakeli
3 months ago
3.2
Valtteri M
3 months ago
3.3

Nikke
3 months ago

3.0
Lasiinkaatuu haaleankeltaista sameaa olutta noin sormenpaksuisella sekakuplaisella vaahtohunnulla.
Tuoksusta:
Sitruksisuutta/sitrushedelmiä,valkoviiniä,
aprikoosia sekä mangoa.
Vihreäälehtisyyttä,maltaisuutta, sekä kevyesti yrttisyyttä/humalaöljyisyyttä
Maunpuolelta:
Sitruksisuutta/sitrushedelmiä,kuivaa valkoviiniä,rypäleisyyttä sekä aprikoosia.
Vihreäälehtisyyttä,yrttisyyttä ja aavistus katkeroa.
Yleistäjorinaa/viba:
Ohut,kuivahko sekä sekava.
About: kevyt -
Yleistäjorinaa/viba:
Turhan ohut sekä aika poukkoileva. Mahdollisuuksia tässä olisi ollut paljon parempaakin harmi..

Markku B
@ Tuju Taproom5 months ago

4.0