
Reviews

Paukku S
11 months ago
Hyppäsi tölkistä syliin ja pöydälle. V*tuttaa. 🤬

JES
@ Systembolaget Haparanda1 year ago

3.6
Buzz Lightyear
@ Systembolaget Haparanda1 year ago

3.7
Havua ja hetelmää, keveyttä on mukana, kivan makuinen
Tar Hill Phantom
1 year ago

2.8
Minä kyllä tykkään tästä.

Lyde
@ Systembolaget Haparanda1 year ago
3.5
Aika foamy. Kyllä sieltä pihkasuus löytyy.

Risfis
@ Man cave2 years ago

1.5
NEJ

Roywenk
2 years ago
3.5
Inte så bra som jag hade förväntat mig.

Sanna L
2 years ago

4.0
Passande öl! På g mot linne (Slottskogens hållplats) blir en färdkost på kollektivtrafiken. Lyssnar på en okänd låt: wish you were here , alpha
Skönt beat. Sommar. Sol. Livet är gott!

Hasse67
@ Hasses Ölkällare2 years ago

3.8