
You are fortunate to be holding Treehouse Brewing Company's Galaxy Hop filled American IPA. Green is a massively juicy beer filled with flavors and aromas of pineapple, orange sorbet, and tangerine. It makes no apologies as it coats the palate with intense hop goodness. It is the result of our uncompromising dedication to fresh, progressive, delightful beer. We hope you enjoy it with laughter, good cheer, and in the company of those you love.
IBU:90
Reviews

Riku K
@ K-Citymarket Pirkkala7 days ago

4.0
Kyllä kerran elämässä tämä vihreä klassikko on maistettava. Tästä nämä neipat on pitkälle lähteneet. Tölkitetty 2.4.26. Tämä on lanseerattu 2012.
Vaahto on täydellisen paksua ja pysyvää.
Väri on tumman keltainen ja paksun samea. Ei nämä kaksi klassikkoa Julius ja Green niin hypeä ole väriltään mitä parhaat nykyään. Mutta 2012 nämä oli uutta ja erilaista.
Tuoksussa mallasta, havua, pihkaa, greippi, ananas, mango, appelsiini. Hyvin klassiset tuoksut.
Maku, onhan tässä paksu runko. Erittäin tasapainoinen maku kaikin puolin. Tämä on Amerikan IPA.
Maussa greippi, greipin kuoren valkoista kitkerää osaa, havua, kuusen kuivaa pihkaa, appelsiini, ananas, mango, yrttejä. Kuiva maku ja tasapainoinen. Kovan luokan juotavuus. Silkkinen suutuntuma katkerosta huolimatta. Pientä kuivattavaa hiivaisuutta hyvällä tavalla. Parfyymia.
Todellisuuden nimissä myönnettävä että nykyään tehdään paljon tätä kovempia hedelmä pommeja. Tämä on täysin Amerikan IPA. Ei mikään neipa hedelmä pommi. Hyvin peräkärryä kyllä kuivana. Pientä valkopippuria. Tämä on ollut 14 vuotta sitten varmaan helvetin kova. Edelleen loistava kyllä. Nykypäivän neipaa tästä ei kannata odottaa.
Onko tämä sitten 22€ arvoista Suomessa. No, eihän tämä ole. Mutta oluena silti ehdottomasti laatu kamaa. Tämä täytyy arvostella Amerikan IPAna. Oli miten oli niin hyvä tämä joka tapauksessa on. Kannattaa antaa kunnolla lämmetä niin appelsiini/ greippi maistuu mukavasti yrttien kera. Jopa pientä makeutta tulee. Alusta loppuun kova tasapaino. Ei tämä mikään elämää suurempi ole missään nimessä mutta hyvä on silti.
Loppupeleissä tämä on liian valkopippurinen omaan makuun. Julius oli parempi selvästi. Kunnon ipan katkerot.
4.0.

Kinnune
@ Hophaus Kuopio14 days ago

3.8
Tree House -tasting #2.
Pehmeähkö ja kuiva, hieman jauhoinen tuntuma. Kivihedelmiä ja keskitason katkerot.
- - -
Smoothish and dry, slightly floury feel. Stonefruits and midlevel bitters.

Tuomo S
@ K-Citymarket Pirkkala15 days ago

4.4
Kalliin ja kaikkien hehkuttaman panimon ensipuraisu.
Pehmeä, mehukas ja trooppinen. runsaasti greippiä, sitrusta, limeä, mandariinia, ananasta ja appelsiinia. Taustalla kevyttä ruohoisuutta ja yrttisyyttä, joka tuo raikkautta. Suutuntuma samettinen ja täyteläinen, katkeruus pehmeä, mutta läsnä. Ei liian makea tai raskas. On todella maukasta.
The first sip from the expensive, universally hyped brewery.
Soft, juicy, and tropical. Plenty of grapefruit, citrus, lime, mandarin, pineapple, and orange. In the background, light grassy and herbal notes that bring refreshing crispness. The mouthfeel is velvety and full-bodied, with a soft but present bitterness. Not too sweet or heavy. It's really tasty.
bbell365
26 days ago
4.8

Saka
2 months ago

4.4
Nyt on kermainen ihana pohja joka hivelee humala hedelmä mehu herkkua…

Obi-Mäc-Kenobi
3 months ago
4.6
Henry L
1 year ago

4.0

JSJ
@ Kaljafest Sääksjärvi 20251 year ago

4.2

Nikke
@ Kaljafest Sääksjärvi 20251 year ago

4.0

orson
@ Kaljafest Sääksjärvi 20251 year ago

4.6