
Reviews

Antti Kotti
2 months ago
4.0
Ihan mainio tumma

Osmo S
6 months ago

3.3
Kelpo tumma. Maltainen, hieman ohut.
Leevi H
@ Nappa8 months ago

3.1
Ihan ok vähän savun makuinen hyvä maistelu olut poikkeaa omalla tavallaan hyvin muista tummista oluista.

Konkari
10 months ago

2.3

WheatLover
10 months ago
2.8
Vähän savun makua? Tumma olut, lageroinnista en tiedä, maltaat paahdettu. Ei tälläistä Münchenissä saa, mutta yritystä on.

Juhki
@ Kråkö Bryggeri11 months ago
3.0
Tummanruskea, läpikuultava. Hento vaahto. Pehmeä, kuiva, miellyttävä humalointi, paahteinen. Oikein hyvä

Tomas
@ Simonby11 months ago

2.8
Helt bra i smaken 🍺
Karvakasa
@ Kråkö Bryggeri11 months ago
3.5

Henri A
@ Kråkö Bryggeri1 year ago

4.3
Kråkö panimon tuliaiset vol. 1 / 17
Piipahdus Porvoon idyllisessä bryggerissä vei mennessään.
Kuin se mahtava karkkikauppa kohtaus Peppi Pitkätossu -tv-sarjassa!
- Kaikkea piti saada! Maksoi mitä maksoi!
- Kantoon 3 sixpackkiä olutta - jokaista laatua!
- Jostain syystä näitä Dark Muncheneitä tuli sitten kaksin kappalein, joten näillähön sitten pitää aloittaa!
Ja maistuu perskutarallaa herkulta!
- kuin liukuisi vesiliukumäessä haarat sillain vähän auki -hyvää!
Heidi R
@ Kråkö Bryggeri1 year ago
3.8