
Reviews

Hanzel
@ Pien Shop & Bar11 months ago

2.0
Pien joulukalenterin 2024 luukku 14. Ei ole nämä ipat mun juttu, mutta tämä oli yllättävän juotava.

Jiimies
@ M/S Viking Grace1 year ago

3.7
Vaalean samea keltainen.
Kuivan hedelmäinen tuoksu.
Kuivan hedelmäinen kärki, kuivan hapokas runko. Jälkimaku kuivan humalainen ja rapsakka.
Juha88
1 year ago
2.4
Ei kuulu suosikkeihin mutta aina on seikkailuviettiä🫣

Akseli M
1 year ago
4.2

Mogulaattori
2 years ago
3.8

Immolatus
@ Pien Shop & Bar2 years ago

3.8

Hamster09
@ konstanz2 years ago

3.5

Leif C
@ K-Supermarket Nummenpakka2 years ago
3.5
Sormenleveyden verran vaaleaa vaahtoa samean oranssinkeltaisen hiukkasen valoaläpipäästävän oluen yllä joka tuoksuu kepeän hedelmäisen sitruksisen pajuisen mehuisalle ja maistuu lempeän rapsahtavan sitruksisen pajuisen greippisen mehuisalle, kolme ja puoli bojoo. PE: 22/04/2025.

Anneli P
2 years ago
3.9

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal2 years ago

3.6
Perushyvää mehua.
Runko on semi-täyteläinen.
Maku on hyvä, mutta jotain jää puuttumaan, jotta olisi ihan ykköskategoriaa.