
IBU:71
Reviews

Tapio
@ Stockmann Riga5 months ago
3.4
Kuohuu sitten ihan julmetusti ilman ravistamistakaan, eli ihan erittäin varovasti kaataen.
Takana kohtuullisen makea maltaisuus, lopussa kitkeryys nostaa hiukka päätä. Etäisesti jouluisen täyteläinen maku.

MiZ
1 year ago

2.7
Jiri L
2 years ago
3.0
Mika O
2 years ago
3.0

oipaT
@ Spirits & Wine Outlet | Domina Riga2 years ago

3.5
Valkoinen korkki. Musta etiketti, jonka alareunassa tekniset tiedot. Takapuolella pitkästi tarinaa. Isokuplainen luonnonvalkea vaahto. Keltaruskea juoma.
Kuivahko. Maltainen avaus. Lakritsisuutta. Katkeruutta kevyesti.
Onnistunut erilainen kokonaisuus.
2,59€.